[estia.tuc] Ανακοίνωση Πρυτανείας

  • From: Nikos Nikos <donpiantissimo@xxxxxxxxxxx>
  • To: "estia.tuc@xxxxxxxxxxxxx" <estia.tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Dec 2013 23:10:30 +0200

Ας δούμε κάποια στοιχεία.
Πρώτον, στην τελευταία παράσταση διαμαρτηρίας μας στην πρυτανεία λάβαμε
ξεκάθαρα την απάντηση πως για τους αλλους 100 "δεν μπορεί", μια απάντηση που
δώθηκε με τελεσίδικο, κατα τη γνώμη μου. Να παρατηρήσω εδώ πως τότε, όπως και
τώρα στην σημερινή ανακοίνωση, πέφτει 2 φοιτητές έξω από τους 102, πράγμα που
υποψιάζει το καχύποπτό μου μυαλό πως αφού όλους τους αλλους αριθμούς τους
πετυχαίνει ακριβώς πάντα (78 αντι ενός στρογγυλού 75 που είδα σε πλαίσιο σήμερα
για παράδειγμα, ή 82 αντί του εύκολου 80), μάλλον δεν έχουν διαβάσει το μάθημα
των +102 και δεν το έχουν πολυαγγίξει το θέμα αλλά σταματούν σε ποιό γενικά
χρηματοδοτικά εμπόδια πριν το πιάσουν.
Δεύτερον, ο πρύτανης μας είχε πει στον ΕΛΚΕ την παρασκευή πως θα μάθουμε για
τους άλλους 100 την δευτέρα. Αυτο που μάθαμε σήμερα είναι πως κάτι μπορεί να
γίνει στο αόριστο μέλλον για τους 100. Δεν μου φαίνεται πως αυτή ήταν η
ανακοίνωση που μας έταζε.
Τρίτον, όπως βλέπουμε, τίθεται εκβιαστικά το θέμα της κατάληψης του ΕΛΚΕ,
βάζοντας απ'την δική τους πλευρά την απειλή παύσης της συζήτησης για την
στέγαση και την εγκατάληψη του θέματος των "100", ενώ με πολύ συναισθηματικά
την παρασκευή μας επιβεβαίωνε πως "κανένας δεν θα εγκαταλήψει τις σπουδές του".
Απ'ότι φαίνεται, εννοούσε "κανένας, εκτός αν μου τη σπάσετε κολώπαιδα". Πέρα
του τι λέει αυτό για την πρυτανεία, την ειλικρίνεια του πρύτανη και του κατα
πόσο νοιάζεται για εμάς, που πάνε να μας πείσουν οι καθήγητες πως emo έχει
γίνει για χάρη μας αυτόν τον καιρό. Φαίνεται πως είναι 100% διατεθιμένος να
κόψει την στέγαση σε 102 φοιτητές αν χρειαστεί.
Αυτά τα 3 μου λένε ένα απλό πράγμα. Αφου μας είπε πως δεν μπορεί. Αφου η λύση
που υποσχέθηκε πως θα υπήρχε την δευτέρα μετατράπηκε σε θέληση (η ίδια θέληση
που υπήρχε όταν έλεγε πως δεν μπορούσε, ούτως ή άλλως, τόσοι καθήγητές βάζουν
το χέρι τους στην φωτιά πως απ'την αρχή τους είχε στο νού του και τους 262),
και τέλος, αφού είναι φανερό πως δεν τον πειράζει και τόσο πια αν οι "100"
φύγουν, είμαι και εγώ από την πλευρά μου 100% σίγουρος πως αν τον αφήσουμε να
κανονίζει χωρίς ουσιαστική πίεση και να μας δείχνει πόσο πολύ θέλει (μιας που
το mail είναι για να δούμε την θέση μας) η δική μου θέση προσωπικά θα είναι
πολύ συγκεκριμένη. Κυπαρισσία Μεσσηνίας.Γιατί Χανιά δύσκολο το βλέπω.Εγώ το
βλέπω πια σαν επιβεβαίωση πως συνεχίζει να πιστεύει πως "για τους 100 δεν
μπορεί", και λέει πως θέλει και προσπαθεί είτε για άλλωθι είτε για να τα έχει
καλά με όσους μπορεί, μπας και γίνεται το πολυτεχνείο να την βγάλει καθαρή από
αυτήν την υπόθεση, ακόμα και με -102.
Θεωρώ πως αν οι μορφές πίεσης αύριο υποχωρήσουν σε παραστάσεις διαμαρτηρίας και
συζητήσεις, θα συνεχίσει να θέλει και να μην μπορεί.Από την στιγμή που τίθεται
εκβιαστικά το ζήτημα για φοιτητές εκτός του συλλόγου μας (εστίας), οι
δυνατότητες δράσης μας ως σύλλογος εστίας θεωρώ πως είναι περιορισμένες με
τουλάχιστον 80-κάτι φοιτητές "όμηρους" της πρυτανείας (αν και είναι και οι
άλλοι 82, γιατί δεν έγινε ξαφνικά σήμερα το 180 μέχρι τον Ιούνιο βιώσιμο), και
είναι θέμα που αναγκαστικά περνάει στον εννιαίο όπου και αυτοί οι φοιτητές
βρίσκονται και έχουν δυνατότητα έκφρασης. Αλλά, θεωρώ πως ως σύλλογος εστίας,
αυτό είναι σίγουρα ένα σημείο που δεν μπορούμε να κάνουμε πίσω και να κάτσουμε
πίσω. Δεν γνωρίζω με πόσο γρήγορες διαδικασίες μπορεί να κινηθεί το ΔΣ του
ενιαίου (αν δηλαδή βγαίνει απόψε με κάποιο μαγικό τρόπο), αλλά αν δεν βγαίνει
απόψε, υπάρχει ψήφισμα και απόφαση ενιαίου για κατάληψη αύριο, τα οποία δεν
καταργούνται αυτόματα λόγω πρυτανικού διατάγματος, άρα εάν συνεχίζει να ισχύει
πρέπει να βρισκόμαστε ούτως η άλλως στις 7 εκεί. Αν δεν έχει συνεδριάσει το ΔΣ
του ενιαίου, ας έρθει να συνεδριάσει εκεί, πριν τις 8.30, εφ' όσον είναι
ομόφωνο ψήφισμα καθώς και απόφαση ενιαίου, πρέπει να είναι εκεί, οπότε δεν
χωράνε δικαιολογίες για "πολύ νωρίς" όταν πρόκειται για επείγων θέμα σαν και
αυτό. Αν δεν έχει αποφασιστεί τίποτα, η άποψή μου είναι πάμε εμείς στις 7, το
συζητάμε με όσους είναι εκεί και βλέπουμε. Αλλά είπα επίσης πως δεν μπορούμε να
μείνουμε πίσω, οπότε, εάν υπάρχει απόφαση αύριο για να σταματήσει η κατάληψη,
πρέπει τουλάχιστον να έχουμε εξίσου η περισσότερο δυναμική εναλλακτική.
Αυτές είναι η σκέψεις μου για την ανακοίνωση. Δεν έχω δει κανέναν να την
χρησιμοποιεί την λίστα ακόμη, οπότε δεν ξέρω καν αν θα φτάσει όπου είναι να
φτάσει. Αν την δεί μόνο ένας ή τίποτα τέτοιο, στείλτε μου mail προσωπικά και
την στέλνω στα συγκεκριμένα mail όπως έκανε η άλλη λίστα.