[elme.prevezas] Fwd: Επιτροπή Αγώνα Υγείας -Για την εκδήλωση με τον καθηγητή Αλέξη Μπένο

  • From: ΕΛΜΕ Πρέβεζας <elme.prevezas.1976@xxxxxxxxx>
  • To: elme.prevezas@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 Jun 2013 00:30:22 +0300

---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: Στρατής Βουγέλλης <evou97@xxxxxxxxx>
Ημερομηνία: 12 Ιουνίου 2013 - 12:14 π.μ.
Θέμα: Επιτροπή Αγώνα Υγείας -Για την εκδήλωση με τον καθηγητή Αλέξη Μπένο
Προς: Στρατής Βουγέλλης <evou97@xxxxxxxxx>

 Φίλες και φίλοι. ****

Επικοινώνησα με τον καθηγητή κοινωνική ιατρικής στο ΑΠΘ Αλέξη Μπένο για την
εκδήλωση- ομιλία-συζήτηση  που έχει αποφασιστεί για την υγεία.****

Λογω υποχρέωσεών του μου διεμήνυσε ότι *ΔΕΝ* μπορεί να παρευρεθεί τα εξής
χρονικά διαστήματα****

** **

1. Από 12-30 Ιουλίου****

2. Το τελευταίο 10ημερο Αυγούστου****

** **

Πρακτικά για να υπάρξει και μια προετοιμασία μας μένει  *το 1ο Δεκαήμερο
Αυγούστου* και *η πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη*

** **

Η εκτίμηση μου είναι την εκδήλωση μπορούμε να τη διοργανώσουμε *αρχές
Σεπτεμβρίου (πχ Παρασκευή 6 ή Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου)   και την μουσική
συναυλία  για την αναβάθμιση του Νοσοκομείου και τη δωρεάν υγεία να τη
διοργανώσουμε μέσα στο 2ο 15νθημερο του Ιούλη*

* *

*Επειδή μέσα στις επόμενες δυο μέρες πρέπει να απαντήσω και να κλείσω την
ημερομηνία για τον Αλέξη Μπένο  παρακαλώ για τυχόν διαφορετική πρόταση*

* *

*Χαιρετώ*

*Στρατής Βουγέλλης*

*Πρόεδρος Συλλόγου Εργαζομένων Νοσοκομείου Πρέβεζας*

--
*η ιστοσελίδα της Ε.Λ.Μ.Ε. Πρέβεζας* <http://elmeprevezas.wordpress.com>