[elk-spanish] Σχετ: [elk-spanish] Hola companeros!

  • From: miguel samothrakis <samugreek1@xxxxxxxx>
  • To: "elk-spanish@xxxxxxxxxxxxx" <elk-spanish@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Nov 2014 13:34:06 +0000 (UTC)

Κάναμε τη σελίδα (μόνο μία) από το enpractica με τα ανώμαλα ρήματα oir, hacer
etc νομίζω είναι στη σελ 8κάτι και από τη δεξιά σελίδα την άσκηση 18 στο μάθημα
και την 19 για το σπίτι...Μόλις δω και το βιβλίο θα στα στείλω, εκτός αν με
προλάβει άλλος ή μάλλον άλλη!

     Στις 2:09 μ.μ. Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014, ο/η Αλεξάνδρα Γεωργίου
<alex.georgiou@xxxxxxxx> έγραψε:

 Μπορεί κάποια-ος να μου στείλει την ύλη που διδάχτηκε
προχθές;!BesosAlejandra... Αλεξάνδρα ΓεωργίουΣύμβουλος Ψυχικής Υγείας  (
Integrative Counselling, COSCA ) / Εκπαιδευτικός

"Γίνε αυτό που είσαι",Φ.Νίτσε

http://www.human-blossom.blogspot.gr
http://www.omorfa-pragmata.blogspot.gr/
http://www.iconogramma.blogspot.gr/