[elk-spanish] Re: [elk-spanish] Σημειώσεις της Ρένας για το 8ο μάθημα Ισπανικών

  • From: Ειρήνη Μαράκη <rmaraki1983@xxxxxxxx>
  • To: <elk-spanish@xxxxxxxxxxxxx>, "miguel samothrakis" <samugreek1@xxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Mar 2014 14:50:21 +0200

Εγώ σε ευχαριστώ Miguel!!!
Μην μου ξαναπείς ευχαριστώ γιατί έρχομαι σε δύσκολη θέση. Πραγματικά ετοιμάζω
τις σημειώσεις με πολύ λαχτάρα γιατί μου αρέσουν πολύ τα Ισπανικά και το κάνω
με μεγάλη χαρά. Ακόμα μεγαλύτερη είναι η χαρά μου όταν τις μοιράζομαι και
βοηθούν συμμαθητές μου. Τελευταία φορά που κάνουμε αυτήν την συζήτηση.
Αν δεν είχες την καλή θέληση να μας διδάξεις πως θα τις ετοίμαζα?
Και πάλι ευχαριστώ

Ρένα