[elk-spanish] Re: Ξεκιναμε το μαθημα Ισπανικων

  • From: Μαίρη Ροδοπούλου <rodopouloumary@xxxxxxxxx>
  • To: elk-spanish@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 01 Oct 2014 12:33:07 +0300

Στις 25/09/2014 01:02 μμ, ο/η sam έγραψε:
Λοιπον κοριτσια και αγορια, γυναικες και αντρες, ξεκιναμε το τμημα προχωρημενων
στα Ισπανικα που θα περιλαμβανει ολες και ολους που περσι παρακολουθησαν το
τμημα Ισπανικων στην Εργατικη Λεσχη Καλλιθεας.
Θα συναντηθουμε την επομενη Πεμπτη 2 Οκτωβριου στις 20:00 στην εργατικη λεσχη
Καλλιθεας για να συζητησουμε τα διαδικαστικα:
Βασικα να ορισουμε μερα και ωρα μαθηματος, να δουμε την προσελευση για να
εχουμε μια εικονα ποσοι θα ειμαστε και να δουμε οτι αλλο χρειαζεται,  οπως αν
μπορουμε να βοηθησουμε στις φωτοτυπιες των βιβλιων για το τμημα αρχαριων και αν
χρειαζεται οτιδηποτε αλλο για την διαμορφωση της αιθουσας και οτι αλλο
χρειαστει.
Σας περιμενουμε ολους την επομενη Πεμπτη το απογευμα στη λεσχη και απο την
μεθεπομενη εβδομαδα ξεκιναμε τα μαθηματα των Ισπανικων.
Μιγκελ Σαμοθρακης

Πολύ καλό νέο! Καλό σας μήνα! Θα προσπαθήσω να είμαι εκεί! Αν όχι, συγχωρήστε την απουσία μου (είδα αργά το μήνυμα :-[ ) παρακαλώ ενημερώστε με! :-) Θα χαρώ πολύ να σας δω, όλους! Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!!
Ροδοπούλου Μαίρη