[eaf] Re: eaf3 4. beadandó kérés/kérdés

  • From: "Csala Gabor" <csala_g@xxxxxxxxxxx>
  • To: eaf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 May 2006 18:49:34 +0200

Tisztelt Mindenki!

Maga a feladat leírás érthető, a megvalósítással kapcsolatban nem értem
igazán, hogy mit is kéne csinálni. Első olvasásra netcafé szimulációra
gondoltam, ahol le lehet kérdezni ki mikor mennyit, de előadáson nem ilyen
volt. Ezért sajnos nem igazán értem mit is kéne valójában csinálni. Ha egy
programot látnék, hogy mit is kéne írnom, nekem többet jelentene, mintha
kapnék egy x+1. leírást.
Jobban szeretem tudni elképzelni/látni  már a programozás elején, hogy mit is
fogok csinálni. A jelenlegi feladatról lövésem sincs, pedig már legalább 20sor
elolvastam. :(

Üdv: Csala Gábor

On Thu, 11 May 2006 16:19:00 +0200, Szabóné Nacsa Rozália wrote

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)
Debian Project (http://www.debian.org)