[dotnet] FW: testas

  • From: Renatas Lauzadis <Renatas.Lauzadis@xxxxxxxxxx>
  • To: ". NET (E-mail)" <dotnet@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Jul 2001 17:06:58 +0200

> Sveiki!
>=20
        Si konfa skirta .NET technologijoms. Tai reiskia ne tik Visual
Studio.NET, bet ir .NET produktams, tokiems kaip SharePointPortal =
Server, MS
Exchange 2000, SQL Server 2000 ir t.t.
> Aisku, mes neaptarinesim darbo su siais servakais klausimu. =
Apsiribosime
> nuorodomis. Sneka turetu eit apie programavima. Be siu dalyku galiu
> pamineti  Visual FoxPro.NET ir
> treciu saliu programines irangos kurimo paketai. Kol kas man zinomi:
> Cobol, Eiffel, Python, Perl, Smalltalk, Fortran, Component Pascal, =
Dyalog
> APL, Mercury, Modrian, Oberon, Pascal, RPG, Scheme, Standart ML.
> Jei norite daugiau apie tai paskaityti arba pabandyti stai linkas:
> http://msdn.microsoft.com/vstudio/partners/language/default.asp
        Siuo metu pats turiu galimybe paciupin=EBti .NET visame grazume, nes
esu .NET beta testeris. As versiu tam tikrus straipsnius is anglu =
kalbos ir
publikuosiu cia. Kol kas prisirasymas prie konfos yra ne moderuojamas,
kadangi konfos dalyvi=F8(dabar j=F8 yra 3) yra nedaug.=20