[dokuwiki] Re: News section in Admin screen

  • From: Chris Jung <campino2k@xxxxxxxxx>
  • To: dokuwiki@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 14 Jul 2012 15:52:27 +0200

On Sat, Jul 14, 2012 at 11:44 AM, Andreas Gohr <andi@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> 1. add an iframe pointing to a page on our server
> 2. embed a twitter widget
> 3. use javascript to fill the space

4. Use an RSS feed (twitter offers RSS, even if they don't promote
it), which is already implemented in DW...

You could also offer an "admins digest" RSS ;)
--
chris aka .campino2k
http://www.campino2k.de

EINE BITTE:
Sehr oft bekomme ich Dateien in Formaten wie Word, Excel und
Powerpoint zugesendet.
Ich habe kein Microsoft Office und ich will es auch gar nicht haben.
Es gibt genug freie Programme und Formate, in denen ein Dateiaustausch
problemlos vonstattengehen kann.
Beispiele wären: ODF, PDF, RTF, GIF, TXT, HTM(L).