SV: stadig fejl ved gendannelse af indstillinger

  • From: Bue Vester Andersen <bue@xxxxxx>
  • To: "dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx" <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Nov 2015 09:34:26 +0000

Hej HC!

Det er fordi, fejlen tilsyneladende lå i sikkerhedskopieringen og ikke i
gendannelsen. Så når du sikkerhedskopierer med den gamle version, og gendanner
med den nye, er der intet at gendanne.

Hvis du henter en af de reg-filer, som den laver, ind i tekstbehandling, kan du
også se, at den er tilnærmelsesvist helt tom.

Prøv en gang med den nye beta at sikkerhedskopiere indstillingerne, ændre noget
og så gendanne.

M.v.h. Bue