SV: problemer med backup

  • From: "John Heilbrunn" <heilbrunn@xxxxxxx>
  • To: <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Dec 2015 17:41:58 +0100

Jeg har tjekket mine indstillinger efter at have opdateret til det, jeg må
formode er den nye version 8.5 beta dk build 20151222 og jeg mener, at de
indstillinger, jeg har gjort, er udtrykt i apparatets aktuelle
funktionalitet og reaktioner.

Til gengæld kan jeg sagtens genskabe dette med at kalenderen kan blive åbnet
den ene gang med alle aftaler, mens den ved en anden operation fremstår som
tom.

Mærkeligt nok.

KH

John