SV: pludselig_vil_U2_ikke_tænde

  • From: "John Heilbrunn" <heilbrunn@xxxxxxx>
  • To: <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Dec 2015 20:09:22 +0100

Det er sket flere gange, at jeg har kørt den helt ned.
Det forklarer slet ikke det fænomen, som handler om, at maskinen ikke
tænder, og skal resettes, hvorefter der viser sig at være god med strøm
tilbage.

Når jeg fx i dag første gang kan få reesettet maskinen ved at tilkoble den
til nettet, hvorefter jeg kan skrive noter i 2 timer, så kan det jo heller
ikke passe med din "teori". At den først er død skulle betyde, at der ikke
var strøm og så kunne batterimåleren vise 40 procent. Men hvis den så kan
køre i 2 timer, så er der jo noget helt misvisende i forholdet mellem de
forskellige parametre og de faktiske forhold.

JEg har været nede under 15 procent ved flere lejligheder, hvor den begynder
at advare om lav spænding.
Det gør den ikke, før den "går død" og "genopstår" ved fx 40 pct.
VH
John