SV: facebook

  • From: "Hans Christian Andersen" <h.chr.andersen@xxxxxxxxx>
  • To: <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Jan 2016 13:19:16 +0100

Hej Bue.
Jeg vil gerne tilslutte mig koret, der skal gøres noget ved det, det er
træls.
Kan man ikke også se på genvejstasten til at hente nye nyheds-feed.
Nu er den mellemrum+7+n
I twitter er den mellemrum+8+n.

Det ville være fint hvis det var samme genvejstaster der bliver brugt.

Hilsen Hans Christian Andersen
Email: h.chr.andersen@xxxxxxxxx

_____