SV: [dk-u2beta] SV: [dk-u2beta] SV: [dk-u2beta] SV: [dk-u2beta] SV: [dk-u2beta] Så skulle listen være oprettet

  • From: "John Heilbrunn" <heilbrunn@xxxxxxx>
  • To: <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Nov 2015 20:16:49 +0100

Mit problem med kalenderen, der jævnligt, ikke altid fremstår som tom, er
også dukket op mindst én gang i dag.

Det er ikke forekommet tidligere, og det er svært for mig helt præcist at
identificere et fast mønster, men det forekommer i hvert fald til tider, når
jeg har indført en aftale, går ud efter af have bekærftet og har trykket
escape (f4) når jeg får ny aftale, som jeg jo ikke ønsker at indføre efter
den første.

Jeg bliver da spurgt, om der skal foretages en opdatering, og svarer jeg ja,
går opdateringen ekstremt hurtigt sammenlignet med, hvad den ellers varer,
når man som jeg har en masse aftaler i kalenderen.

Jeg skal så tilføje, at den aftale, jeg (først) tilføjede, faktisk findes i
kalenderen og viser sig, når jeg går ud og ind i kalenderen igen fx med f1
s.

Det er et mærkeligt fænomen, men jeg kan bedyre, at det optræder ... ellers
ville jeg ikke i disse situationer have en helt tom kalenderfil.

KH

John