Lydfil i aftalekalenderen.

  • From: Laus Klüwer <laus.kluewer@xxxxxxxxxx>
  • To: dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 24 Nov 2015 12:55:04 +0100

Hej Bue og alle i andre tålmodige mennesker.
Jeg har fået det med lydfilen til at virke i kalenderen, men lydfilen bliver
ikke afspillet under indstilling af alaop, sådan som de 3 melodier gør. Det
synes jeg faktisk er en skam, da den bliver afspillet højere i kalenderen end i
medieafspilleren, man ville også have en bedre sikkerhed for at det vilkelig
fungerer når det bliver alvor. En detalje, men det er vel derfor vi laver
betatest.

Venlig hilsen
Laus Klüwer.

Sendt fra min Braille Sense U2 MINI.