[dekrijgers] Re: Promotie vrijdag 13 mei

  • From: dotbasdikker <dotbasdikker@xxxxxxxxx>
  • To: dekrijgers@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 05 May 2022 16:30:53 +0200

Lieve Manon,
Wat ontzettend knap en wat een goed onderzoek! Heel veel succes met de verdediging van je proefschrift. Ik ga kijken of ik tussen de lessen door ff stiekem kan aanhaken.
Zet um op!
Liefs Dorothée

Verzonden vanaf mijn Galaxy

-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: Manon de Krijger <manondekrijger@xxxxxxxxxxx> Datum: 04-05-2022 23:45 (GMT+01:00) Aan: dekrijgers@xxxxxxxxxxxxx Onderwerp: [dekrijgers] Promotie vrijdag 13 mei

Beste familie,

Zoals sommigen van jullie misschien weten heb ik de afgelopen jaren promotieonderzoek gedaan in het Amsterdam UMC (AMC) in Amsterdam. Bij de afdeling maag-, darm-, en leverziekten heb ik mij verdiept in de wisselwerking tussen een zeldzame chronische leverziekte (primair scleroserende cholangitis; PSC) en een ontstekingsziekte van de darm (colitis ulcerosa/ziekte van Crohn; IBD).

Over 1,5 week, op vrijdag 13 mei om 11.00u mag ik mijn proefschrift getiteld ’Gut-liver interactions in primary sclerosing cholangitis and inflammatory bowel disease’ verdedigen! Dit zal plaatsvinden in de Oude Lutherse Kerk (Singel 411, Amsterdam).

Mocht je het leuk vinden, dan ben je van harte welkom bij de verdediging en aansluitende receptie! (stuur me dan graag even een berichtje). De verdediging is ook via een livestream te volgen, de link zal geplaatst worden op https://www.uva.nl/content/evenementen/promoties/2022/05/darm-leverinteracties-bij-primaire-scleroserende-cholangitis.html?origin=dunm6kduQBKJmbpkA2J7IQ.

Mocht je het leuk vinden om even door het proefschrift te bladeren, dan kan dat virtueel via: https://www.offpage.nl/ebooks/2022_mdekrijger/

Groetjes,

Manon

PNG image