[ddots-l] SV: Re: Problem with tracks in Sonar

  • From: "Dennis Madsen" <tandem@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <ddots-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Nov 2010 19:43:47 +0100

Hi list!

Our swedish frend has a problem and to try to help him out, i am going to
write in danish now.

Hi Bardia!

Jeg kan forstå at du får Sonar i løbet af kort tid. Hvis jeg skal hjælpe dig
med at oversætte til listens medlemmer så behøver jeg at vide hvad du har
nu.

Hvad har du af computer nu og har du et keyboard med midi?

Normalt skal du bruge en PC samt et externt lydkort og et par monitor for at
få systemet til at virke. Jeg vil foreslå dig at hvis du bruger lap top at
du kobler et externt tastatur på computeren da mange genveje er nemmere på
et sådan tastatur og at cake talk skal anvendes med indstillingen for disk
top computers for at virke.

Mange vælger også at anskaffe en cake talk compatibelt mixer. Det gør det
hurtigere at lave justeringer på lyden. Men som alle andre steder handler
det også om budget. Hvad du vil bruge dit resultat til. Så et budget vil
også kunne hjælpe  listen til at finde de mulige anbefalinger til dig.

Jeg er selv ny i området og vil ikke kunne råde dig. Det kan derfor godt
være lidt op ad bakke at komme igang. Kan forstå at der er årsager til at
tålmodigheden kommer på prøve, men som jeg også har skrevet til dig
tidligere så er det ikke nogen god idet at pushe så hårdt på som du gør. du
får kun modvilje i stedet for hjælp.

Du kan skrive til mig direkte på tandem@xxxxxxxxxxxxx så vi kan tale i et
forståligt sprog sammen.

Bedste hilsner