[cretesquash] Συνέλευση 18/05/2011

  • From: Dimitris Karao <tefatzis@xxxxxxxxxxx>
  • To: <cretesquash@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 May 2011 13:26:57 +0300

Αγαπητά μέλη του H.S.C.,

Σας χαιρετώ όλους!!! Ενόψει της σημερινής συνέλευσης, θα ήθελα να ζητήσω
προκαταβολικά συγνώμη για την απουσία μου. Δυστυχώς επαγγελματικές
υποχρεώσεις θα με κρατήσουν μακριά σας.

Ωστόσο θα ήθελα να θέσω κάποια ζητήματα που με/μας απασχολούν:

1ον. Το κλείσιμο των γηπέδων θεωρώ ότι με μικρές παρεκκλίσεις δεν
παρουσιάζει ιδιαίτερα προβλήματα. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ, είναι
κατά το κλείσιμο των μαθημάτων που κάνω, οπότε και πρέπει να κλείνω και με
το δικό μου όνομα και μετά να κλείνω την ίδια μέρα ξανά για την προπόνησή
μου ή για άλλο μάθημα (εννοείται μετά το τέλος του προηγούμενου
κλεισίματος). Αυτό το επισημαίνω για την αποφυγή παρεξηγήσεων, αν το όνομά
μου είναι γραμμένο 2 φορές μέσα στην ίδια μέρα. Παλιότερα όποιος έκανε
μαθήματα έβαζε την ένδειξη «μάθημα» στο 2ο μισάωρο κι όχι το όνομά του. Αυτό
το αφήνω στην κρίση του συμβουλίου να το αποφασίσει αν και κατά πόσο μπορεί
και είναι δίκαιο να υλοποιηθεί.

2ον. Η οργάνωση και διεξαγωγή του Malia Squash Open πρέπει να αποφασιστεί
άμεσα. Προτείνω τη δημιουργία μιας επιτροπής 2-3 ατόμων (συμπεριλαμβανομένου
και του εαυτού μου) που θα αναλάβει την οργάνωση του τουρνουά. . Με
επικοινωνία που είχα με τους φίλους από τη Σαλονίκη, δεν είδα μεγάλη
προθυμία εκτός των Τσογκέων. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα, πιθανολογώ, στο Malia
Beach που ουσιαστικά δεν θα έχει κανένα κέρδος από δωμάτια. Σ' αυτή τη
περίπτωση προτείνω να διοργανώσουμε το Summer Heraklion Squash Open στο
Candia, ακόμη κι αν είναι μόνο με τη δική μας συμμετοχή (κι όποιος άλλος
έλθει καλοδεχούμενος).  Προτεινόμενες ημ/νιες είναι οι 24-26 Ιουνίου ή 1-3
Ιουλίου.

Με «αγωνιστικούς» χαιρετισμούς,

Ο γραμματέας του H.S.C.

Καραογλανίδης Δημήτρης