[computer_graphics] Σφαγή!!!!!!

  • From: "Kostas Alogariastos" <marauber@xxxxxxx>
  • To: <computer_graphics@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Oct 2006 18:47:44 +0300

Ναι για το δεύτερο δεν το δοκίμασα αλλά πρέπει να έχεις δίκιο. Τελικά τόσο
απλό ήταν; Τι να πω, shame on me που δεν το σκέφτηκα. Εγώ πήρα την εξίσωση
ευθείας στον τρισδιάστατο χώρο και μπλέχτηκα :-(

Για το πρώτο θέμα, ναι, εννοείται ότι ήταν απαραίτητη η σειρά των πράξεων.

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι η λύση C2=C1+t και (x2,y2,z2)=R(x1,y1,z1) δεν
χρησιμοποιεί καθόλου τη σειρά. Αν οι πράξεις γίνονταν αντίστροφα και πάλι η
λύση θα ήταν η ίδια.

Γι' αυτό και εικάζω ότι είναι λάθος.

Τέσπα, τελικά κατέληξα και εγώ στον πίνακα Lh που λες με τον ίδιο τρόπο.

Υπέθεσα ότι θα είναι C2=Lh*C1=> C2=R*C1+R*t

Και για τα μοναδιαία πάλι x2=Lh*x1.

Επειδή όμως θέλουμε να είναι μοναδιαίο διαίρεσα το x2 με το μέτρο του |x2|
και το αποτέλεσμα το έβαλα x2 μοναδιαίο.

Αντίστοιχα και για τα άλλα διανύσματα.

  _____