[computer_graphics] για να τελειώνουμε με τις απορίες

  • From: "Karakozoglou Sevasti Zoi" <sevzoi@xxxxxxxxx>
  • To: <computer_graphics@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Oct 2006 23:45:38 +0300

Τώρα που είδα τι έκανα στα θέματα και τι είναι σωστό,είμαι τελείως στη φάση
έφτασα στην πηγή και δεν ήπια νερό[ούτε καν gin]
Προσωπικά,λίγο σήμερα κοιτάω και αύριο έχω να θυμηθώ και τα πρότυπα λίγο που
δίνω επίσης την Τετάρτη, και για αυτό το λόγο θα είμαι στη σχολή να διαβάσω.
Αν έχει κανείς όρεξη να ξεκαθαρίσουμε καμιά αποριούλα και να λύσουμε κανά
θέμα,είμαι κάτι παραπάνω από πρόθυμη!Στέκι μου, τελευταίες αίθουσες τοπογράφων!
Εξάλλου, ποτέ ένα group therapy δεν είναι αναποτελεσματικό.....
Καλό βράδυ