[computer_graphics] ςος... είμαι άνθρωπος της τελευταίας στιγμής.

  • From: Τσαρακτσίδης Γεώργιος <gtsarakt@xxxxxxx>
  • To: computer_graphics@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 30 Aug 2006 23:24:43 +0300

παιδιά, θα πάει κανείς νωρίς στην σχολή για να βγάλω καμιά φωτοτυπία από σημειώσεις του (τίποτα από το μάθημα, κανένα παλιό θέμα που έχει λύσει και το έχει γραμμένο κάπου), να τα έχω μαζί στη δύσκολη στιγμή????????

πλζ!

Δίνω το τηλέφωνο μου αν σας βολέψει. Έχω σκοπό να είμαι από τις 10 στην σχολή ή στα περίχωρα της.
6936617198

Θα φροντίσω αργότερα να δώσω τις απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσα στο προηγούμενο email μου. Πιστεύω ότι τις ξέρω γιατί είμαι και πολύ ψαγμένο άτομο να πούμε.

Λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα...

Theodoros Togkalidis wrote:
Παιδιά καλή επιτυχία σε όσους δίνουν άυριο.

Εγώ θα δώσω το μάθημα στις 4 Οκτ- που πέφτει
"σάντουιτσ" με Δίκτυα ΙΙ και Μικρο ΙΙ !!!!!!

Αν κάποιος από σας που θα πάτε άυριο, έχει
καλή μνήμη, ας έρθει μετά να μας πει τί
θέματα πέσανε...

και τώρα σάντουιτς πέφτανε...
Θα στα δώσω εγώ, με την προϋπόθεση να σε δω κάποτε φίλτατε...

--
Με τιμή και Mozilla
Τσαρακτσίδης Γεώργιος