[computer_graphics] Re: [computer_graphics] RE: [computer_graphics] Θέμα: [computer_graphics] Re: Πότε θα βγάλει τα αποτελέσματα...?

  • From: "Karakozoglou Sevasti Zoi" <sevzoi@xxxxxxxxx>
  • To: <computer_graphics@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 30 Sep 2006 18:53:25 +0300

Βασικά,για να συνεχίσουμε τα προγνωστικά ,νομίζω ότι θα ανακοινώσει τους
βαθμούς τη Δευτέρα..
Σε κάθε περίπτωση,τουλάχιστον και από  παλιούς που ρώτησα,πάντα αργά τα βγάζει
τα αποτελέσματα και σίγουρα δεν παίζει πρόβλημα συνεννόησης αν θέλει κάποιος να
το ξαναδώσει.
συμβουλή μου ,τα πάντα έρχονται σε αυτόν που περιμένει...
Έχω πάθει μια μικρή ανοχή στην αναμονή αποτελεσμάτων,βαρέθηκα να αγωνιώ...