[computer_graphics] Aporia fysikou montelou

  • From: Panagiotis Kamperidis <pkamperi@xxxxxxx>
  • To: computer_graphics@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 Apr 2006 18:21:48 +0300

Χελόου σε όλους,
δε μου λέτε,αν είναι κανένας στο τελευταίο
μέρος της εργασίας,η περίοδος περιστροφής
της σελήνης γύρω από τη γή δεν είναι πολύ
μεγάλη;(δίνει 27 ημέρες,δηλ. σε έναν χρόνο η
σελήνη κάνει το 1/3 μίας πλήρους περιστροφής
γύρω από τη Γη).Το φτιάχνω στο Matlab και
φαίνεται κανονικά αλλά μου κάνει εντύπωση
γιατί δεν ανταποκρίνεται καθόλου στο
φυσικό μοντέλο(όχι ότι ένας χρόνος να έχει
10 μέρες είναι φυσιολογικό..)αλλά το χαζό
είναι με αυτήν την περίοδο δεν δίνεται καλά
η εντύπωση της περιστροφής στο τελικό animation.
Αν έχει κανένας να προτείνει κάτι ας πει