[chinuch] RE: [chinuch] Re: [chinuch] Re: [chinuch] Re: [chinuch] FW: הורי גנים פשוש וחוחית -חשוב

  • From: קוממי <komemy@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: speterfamily@xxxxxxxxx, sarahgb2@xxxxxxxxx
  • Date: Wed, 02 Apr 2014 11:40:30 +0300

כיוון שהגננות עובדות מטעם משרד החינוך,

לא נראה לי שהמועצה היא הכתובת.

הכתובת היא רק משרד החינוך...

From: chinuch-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:chinuch-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On
Behalf Of Moshe and Chaviva Speter
Sent: Wednesday, April 02, 2014 8:32 AM
To: sarahgb2@xxxxxxxxx
Cc: mblb123@xxxxxxxxx; קוממי; chinuch@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [chinuch] Re: [chinuch] Re: [chinuch] Re: [chinuch] FW: הורי גנים פשוש
וחוחית -חשוב

שלום להורי גן פשוש

הבוקר לא הגיעה גננת, עד לשעה 8:20 בה הייתי בגן. הזעקתי את פוריה שהגיעה ממש תוך
כמה דקות, ודיברתי עם המפקחת דבורה שאמרה לי שלא ידוע לה בכלל שמתניה חולה ושאתמול
לא היה בגן מחליף, דורית התקשרה לביתו של מתניה שם אמרו שיש היום מחליפה שצריכה
להגיע מביתר וכבר נמצאית ליד הקיבוץ.

חשוב ביותר, שהורים יתערבו וילחצו במועצה. חשוב גם לדבר על הבעיה של ימי ראשון,
הייתי לחוצה מהבוקר כך ששכחתי להזכיר את זה בשיחה שלי עם דבורה.

כל טוב וחודש טוב

חביבה

בתאריך 2 באפריל 2014 בשעה 07:01, מאת שרה גרינברג <sarahgb2@xxxxxxxxx>:

להלן המייל של המפקחת:

דבורה אבן צור:  <mailto:dvoraev@xxxxxxxxxxxxxxxx> dvoraev@xxxxxxxxxxxxxxxx

בתאריך 2 באפריל 2014 בשעה 00:37, מאת לאה ומשה ברנשטיין <mblb123@xxxxxxxxx>:

 אני ראיתי את זה בבוקר ובאמת נדהמתי. גם בימי ראשון יש בלאגן. יוכי מזמן לא באה
וכל יום ראשון יש פרצוף חדש. האם יש למישהו מייל של המפקחת?

בתאריך 1 באפריל 2014 בשעה 20:40, מאת קוממי <komemy@xxxxxxxxxxxxxxxxx>:

לכולם שלום!

מצ"ב מייל שהתקבל מלבי היום בבוקר.

היא מתנצלת על הטעות שנעשתה ועל כך שהמייל בסופו של דבר לא הגיע.

בעיני מעבר לטלפונים לדבורה, יתכן ואולי כדאי לשלוח מכתב מסודר מכל ההורים, או
מועד ההורים, על ההפקרה של הילדים שלנו בגן ללא גננת!

בתיה