[cfinformatica-grup] experiències amb les distribucions horàries dels segons, especialment grau superior

  • From: Alejandro Castán Salinas <alexcastan@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 08:58:16 +0200

Benvolguts/des,

heu provat les distribucions que apareixen a les orientacions*? com ha
estat la vostres experiència?

  * http://www.xtec.cat/web/curriculum/professionals/fp/titolsloe

Al meu institut hem tingut alguns problemes provant una distribució de
2on ASIX on, durant el curs, s'incrementava una hora el temps lectiu
d'alguns mòduls, i aquesta hora addicional normalment la fa un
professor diferent : el alumnes no es desorienten molt, però cal
bastant temps per coordinar-se aquesta hora addicional.

Els mòduls quadren a 33 setmanes, i quan s'intenten quadrar a 29 per a
que els alumnes es presentin a les PAU, les distribucions horàries que
apareixen són difícils d'implementar a la pràctica.

Tanmateix, després de l'esforç de quadrar horaris,  cap dels nostres
alumnes s'han presentat a les PAU a pujar nota: crec que totes les
universitats tenen places de sobre als seus cicles d'informàtica i, si
no m'equivoco, la nota de tall a totes és 5.

heu trobat una bona distribució horària? quins consells donarieu?

gràcies,

    Alex