[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] [cfinformatica-grup] Migració des d'XP

  • From: Javi Taule <javi.taule@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Feb 2015 13:20:46 +0100

No tingueu por a fer servir Ubuntu.
Tanc a l'escola com a casa l'estem fent servir i puc dir que no trobem a
faltar res de Microxoft ;-)

De veritat els usuaris al final no troben la diferencia.

Atentament,

*Javier Amaya Boira*
Coordinador del departament d'informàtica
*C*entre de *F*ormació *P*rofessional *T*aulé *V*iñas
www.taule.escolaOberta.Cat
Tel.: 937252158 / Fax: 937258230