[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] VPL: avaluador automàtic de programes; mòdul de Moodle

  • From: Moisès Gómez <iesmoises@xxxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Feb 2014 18:41:14 +0100

Si que és interessant.

Porto temps darrera d'aconseguir quelcom semblant. El curs passat, un grup
d'alumnes DAW van realitzar com a projecte final amb aquest objectiu. No va
quedar del tot funcional però va permetre entendre millor els requeriments.

Darrerament he baixat, però, una mica els requeriments. A partir dels
avaluadors del curs de MongoDB, he començat a plantejar-me una aproximació
"més lleugera": un programa que els alumnes executin a la seva màquina i
que els ofereixi feedback sobre el seu programa (incloent una clau per
enviar-me en cas que hagi passat la prova)

De moment estic interessat en una solució java. Ja he començat a fer alguns
intents (darrerament amb no gaire disponibilitat de temps, ho reconec). Si
algú està interessat en participar-hi, guardo el poc que hi ha de moment
aquí <https://github.com/moiatgit/testexer>. Ja veureu que només hi ha
"tries" per poder compilar un .java i invocar el seu main() tot capturant
l'entrada i sortida (no me n'he sortit encara amb múltiples crides quan el
programa a provar fa servir un reader estàtic)

S'accepten donacions... de temps ;) així que estaré encantat si algú s'hi
vol afegir.