[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] SMX - M01 - MME - UF2 - Memòries.... :-)

  • From: Miquel Tarazona Belenguer <mtarazo4@xxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Oct 2013 23:14:57 +0200

jo només he trobat a faltar referència al JEDEC a les fonts, i personalment no
estic d'acord amb la wikipèdia pel que diu sobre la nomenclatura de la SDRAM.
Evidentment son uns bons materials.

Miquel Tarazona Belenguer
miquel.tabe@xxxxxxxxx

El 24/10/2013, a les 22:57, Antoni Bagur <abagur@xxxxxxxx> va escriure: