[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] teniu informació de l'adaptació de DAW a Bioinformàtica?

  • From: CARLES AÑO LUNA <cano@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 25 Mar 2015 11:48:50 +0100

Alba Martínez said:
"Vaticino, a lo Sandro Rey, algun relacionat amb telefonia mòbil com a
següent adaptació."

Crec que no et falta raó. Nosaltres orientem algunes UF de DAW a mòbils. Hi
ha molta feina a fer en disseny i adaptació de webs per mòbils (Responsive
Web Design), com a alternativa a les apps. I tenen molts avantatges: no són
depenents del SO del mòbil, no cal descarregar una app que no saps realment
el que fa, ...

Carles

El dia 24 març de 2015, 21:19, Juan Carlos Pérez <jcperez0@xxxxxxxxx> ha
escrit: