[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] [cfinformatica-grup] Matrícules dels 4x3 (o 3x2) a cicles informàtics

  • From: Miguel Muñoz <miguel.munoz.lara@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Apr 2012 15:01:02 +0200

Bona tarda,

Doncs sí JC: em referia a les quotes en conceptes de material i tal, que
dieu.
Cada centre tendrà uns recursos diferents que caldrà pagar pel que a cada
lloc hi haurà un preu de matrícula diferent. Això ho entenc.

El que m'agradaria saber és si els hi feu pagar gaire i si els alumnes
poden saber quina part és per pagar a l'AMPA, o l'assegurança, etc.

A més: tinc entès que els alumnes grandets (no recordo l'edat) no els hi
cobreix l'assegurança. Li feu pagar igualment?

Es pot dir "en concepte de material, tants €" i no donar més explicacions?

Salut!

El 19 d’abril de 2012 14:40, Gustau Castells <gcastel9@xxxxxxxx> ha escrit:

--
*Miguel Muñoz Lara*