[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] [cfinformatica-grup] Migració des d'XP

  • From: Julio Amorós <jamoros@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Feb 2015 19:30:27 +0100

Si a sobre de que és divendres un llegeix que cada cop hi ha més professors
que utilitzen software lliure, que més es pot demanar ?
Perdoneu però m'ha saltat una llagrimeta.
Bon cap de setmana.
Julio

El dia 27 febrer de 2015, 17:47, CARLES AÑO LUNA <cano@xxxxxxxx> ha escrit:

--
*“No hay puerta de atrás. Punto final. […] Si hubiera una puerta de atrás,
entonces entiendo que no podría decirlo por que es parte del secretismo, de