[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Us informo de que el nostre centre protestarà al Departament, per si us voleu afegir

  • From: Sergi Argelés <sargeles@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 16 Feb 2014 11:32:13 +0100

Hola,

digueu-me dolent, però d'aquests nois que han sortit (que no els conec i
costa jutjar) no sé quants aprovarien
l'exàmen. Algún m'ha semblat manifestament incompetent en llengua, tant
catalana com castellana. Això si,
'joder' i 'fastidiar' si que ho saben dir. Penso que a algun li faria molta
falta.

Dit això, estic d'acord amb la petició de poder fer l'exàmen al juny, però
no sé quanta gent el passaria.

Salut.

El dia 15 febrer de 2014 13.17, Antoni Bagur <abagur@xxxxxxxx> ha escrit: