[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Proposta: Reunions (o Jornades) per Mòdul (?)

  • From: Gines P <ginesp@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 26 Jun 2015 14:56:53 +0200

Hola.

potser ara, pel que queda de Juny és una mica just. Però com tenim els
contactes a l'excel, si hi ha un grup interessat en avançar-lo i
s'organitza, seria perfecte! Llibertat absoluta! La qüestió és proposar-lo
i veure si hi ha resposta.

Si ho fem al Setembre, i respecte les meves objeccions de l'anterior
missatge (permís de les Direccions), potser no cal si trobem l'horari
adient. M'explico: crec que al meu Institut, les primeres setmanes de
Setembre tindrem horari de matí. Llavors si quedem per les tardes, tindrem
llibertat per organitzar-nos on volem, amb sessions llargues i profitoses.
No sé si d'altres centres també ho feu així l'horari.

També penso que seria interessant trobar ara al juny un momentet i
arrencar. Sempre em sorprén el que les calors de l'estiu són capaces de
refredar!
El dia 26/06/2015 13:35, "Gines P" <ginesp@xxxxxxxxx> va escriure:

Em sembla perfecte!
Potser, si això tira endavant (i per pocs que siguem en un mòdul, ja val
la pena), ens podriem organitzar per veure'ns al Setembre (inici de curs),
i al Juny.

Com que hi han molts mòduls, això està pensat perque cada grup sigui
autònom i auto-organitzat i ens ho puguem repartir entre Insituts. Jo no
possaria tots els mòduls el mateix dia, perque això impedirà que una
persona pugui anar a diversos mòduls que li puguin interessar. Un altre
factor a tenir en compte és que al Setembre estem als nostres Instituts,
acostumem a tenir molta feina (reunions, claustres,...) i no sé si les
nostres Direccions ens deixaran la llibertat de no venir a l'Institut algun
dia per anar a fer aquestes reunions a un altre. Per això seria més fàcil
de justificar si desde Ensenyament ens donessin suport. Si no, potser no
tindrem tanta llibertat de moviments. Però jo crec, que ben explicat, les
nostres Direccions ens haurien de donar permís ....

Anem fent.

Gines

Jo tampoc sé les assignatures encara, però també trobo molt interessant
la proposta.
I si marquem ja un dia i un lloc i dsps ja ens anem organitzant? Jo q
sé... el dimarts 8 d setembre al matí?
I algun institut gran, mb parguing i projectors

* Ermengol *
Enviat des de mòbil, disculpeu la brevetat i l'ortografia.
El dia 25/06/2015 22.47, "Marina Barea" <marina.barea@xxxxxxxxx> va
escriure:

Jo estic com la Maria! No se que faré ni on l'any que ve pero m'apunto!

:

Gines, jo de moment encara no se que impartiré el proper curs ni en
quin centre estaré, per tant de moment no vaig a apuntar-me de moment.

Pero ho tinc pendent, moltes gracies!!

Pd: La iniciativa m'encanta. Enhorabona!!
El 22/06/2015 10:38, "Antoni Bagur" <abagur@xxxxxxxx> escribió:

Molt bona iniciativa i tot el suport.

Si serveix d'alguna cosa us puc explicar la meva experiència a nivell
estat español. Cada dos anys cal muntar el concurs SpainSkills, on estem
en
contacte amb professorat de totes les autonomies, aprofitem i compartim
les
nostres experiències per matèria. És molt enriquidor ja que t'adones que
cada profe és un món i s'agafen bones idees. L'única part que mai s'acaba
de concretar és la de compartir material, ja que la majoria de
professorat
"tira" molt d'Internet.

Salutacions,
Antoni

On 21/06/2015 20:06, Antoni Garrido Martínez wrote:

Ginés, eres un crack. Una idea brillant. Això és col·laboració i
cooperació. Jo aquest curs vinent canviaré d'especialitat. Sinó, ja
estaria
apuntat al full de càlcul.

Antoni Garrido
INS Poblenou