[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Proposta: Reunions (o Jornades) per Mòdul (?)

  • From: Radha MS <rems.radha@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 26 Jun 2015 13:09:55 +0200

Hola!

A mi també em sembla molt bona idea. Jo, com alguns companys, tampoc sé
quins mòduls impartiré el curs que ve, però estic interessada en participar.

Moltes gràcies,
Radha

El dia 26 de juny de 2015, 10:19, Olga Schlüter Martín <
olga.schluter@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> ha escrit:

Hola!

No puc escriure al document

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1S9-TiAW0wYQ6j0OI02NAXWvPodaZELvaQYNV5EUVCDI/edit#gid=620859763

és l'enllaç correcte? Per la data proposo que cada grup interessat faci un
doodle aviam què surt, però, sí, al setembre abans de classes em sembla
bona data.

Gràcies

Olga

El dia 26 de juny de 2015, 10:15, Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx> ha
escrit:

Jo tampoc sé les assignatures encara, però també trobo molt interessant
la proposta.
I si marquem ja un dia i un lloc i dsps ja ens anem organitzant? Jo q
sé... el dimarts 8 d setembre al matí?
I algun institut gran, mb parguing i projectors

* Ermengol *
Enviat des de mòbil, disculpeu la brevetat i l'ortografia.
El dia 25/06/2015 22.47, "Marina Barea" <marina.barea@xxxxxxxxx> va
escriure:

Jo estic com la Maria! No se que faré ni on l'any que ve pero m'apunto!

Gines, jo de moment encara no se que impartiré el proper curs ni en
quin centre estaré, per tant de moment no vaig a apuntar-me de moment.

Pero ho tinc pendent, moltes gracies!!

Pd: La iniciativa m'encanta. Enhorabona!!
El 22/06/2015 10:38, "Antoni Bagur" <abagur@xxxxxxxx> escribió:

Molt bona iniciativa i tot el suport.

Si serveix d'alguna cosa us puc explicar la meva experiència a nivell
estat español. Cada dos anys cal muntar el concurs SpainSkills, on estem
en
contacte amb professorat de totes les autonomies, aprofitem i compartim
les
nostres experiències per matèria. És molt enriquidor ja que t'adones que
cada profe és un món i s'agafen bones idees. L'única part que mai s'acaba
de concretar és la de compartir material, ja que la majoria de professorat
"tira" molt d'Internet.

Salutacions,
Antoni

On 21/06/2015 20:06, Antoni Garrido Martínez wrote:

Ginés, eres un crack. Una idea brillant. Això és col·laboració i
cooperació. Jo aquest curs vinent canviaré d'especialitat. Sinó, ja
estaria
apuntat al full de càlcul.

Antoni Garrido
INS Poblenou