[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] ¿On protestar per haver r

  • From: Mònica Ramírez <mramirez@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Feb 2012 12:12:37 +0100

Hola,

Jo crec que, com a mínim, hem d'exigir (en el sentit d'obligar, sí) dues
coses:

* Que siguin transparents en els diners que es gasten en llicències i que
poguem intervenir d'alguna manera en aquesta decisió. Aquests diners els
paguem entre tots i alguns pensem que és una absurditat gastar diners en
llicències quan hi ha alternatives. O almneys que em demanin quan faig la
declaració de renda si vull que el meu percentatge d'impostos dedicat a
aquests temes vagi a llicències. Algun cop se m'ha passat pel cap plantejar
una objecció fiscal en aquest sentit :-P

* Que els formats emprats o protocols usats des de l'administració siguin
estàndards oberts. Aquí crec que no hi ha molta discussió possible. Si no
es fa així, m'obliguen a mi a usar cert programari o serveis que potser no
vull. Com a exemples: ni em poden fer usar .doc ni em poden obligar a
comunicar-me amb Facebook.

Salut!

El 9 de febrer de 2012 11:20, Xavi <fpeiris@xxxxxxxx> ha escrit:

--
Mònica

Normalment, només se'ns reconeix el dret de pensar quan pensem dins d'un
dels corrents que cada època considera legítims; és a dir quan pensem el
menys possible.
Manuel de Pedrolo