[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Fwd: [cfinformatica-grup] Programari de gestió de centres integral

  • From: Xevi Terradellas <xeviterr@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Apr 2015 13:47:46 +0200

Nosaltres a Montilivi aquest any hem provat el djAu (
https://github.com/ctrl-alt-d/django-aula).

Només el fem servir per les faltes d'assistència (de moment).

La gent amb qui he parlat n'està bastant contenta, també hi ha detractors.
El millor de tot és que el software es pot adaptar, hem fet algunes
modificacions per adaptar-lo al centre sense partir de zero.

Un altre dels punts forts és que funciona via web i és responsive o sigui
que pots passar llista amb el telèfon.

Fins ara!

Xevi.

El dia 10 abril de 2015, 10:05, Alba Martínez Castellano <
alba.martinezcastellano@xxxxxxxxx> ha escrit:

Al centre on sóc ara utilitzen Alexia pel tema de notes i jo ho trobo
massa farragós, mooooolt poc pràctic :( I no, pel què sembla a ningú li
agrada jejeje.

Al nostre centre van decidir utilitzar Alexia:
http://www.alexiaeducacion.com/que_es_alexia.php
Però per norma general ningú n'està massa content.
Hi ha algú que en faci ús i li agradi?

*Jordi Divins*Professor CFGS i CFGM Àrea Informàtica
EDN Navàs
j <josep.vargas@xxxxxxx>ordi.divins@xxxxxxx

C. Vicenç Vidal, 2
08670 Navàs
Tel. 938390100
Fax. 938204588
www.edn.cat

Hola a tothom

Jo us puc parlar sobre GEISoft.

Es tracta d'un paquet que conté 5 eines que tenen " vida pròpia":
joomla, moodle, limesurvey (gestor enquestes), glpi(gestor
incidències/inventari) i docmgr (gestor documental); i una eina
desenvolupada per nosaltres, G-assist, per gestionar l'assistència dels
alumnes. Aquesta eina, dissenyada ja amb suport per unitats formatives i
les seves particularitats, incorpora també un mòdul per gestió dels
"partes" de comportament i un altre per control de les guàrdies, absències
de professorat i sortides. Està previst, per setembre, incorporar el
quadern pel professor i una app per les famílies.

G-assist ha estat desenvolupat íntegrament per un company d'un institut
de Lleida amb EasyUI (http://www.jeasyui.com/) i amb molt fe i il.lusió.

Vam haver de fer modificacions d'algunes de les aplicacions per
adequar-les al que necessitàvem: adequar el gestor documental per temes
d'ISO, fer traduccions al català, afegir la possibilitat de portar
l'inventari amb codis QR i crear-li una mena de gestor centralitzat
d'usuaris i permisos de forma que tot plegat es pot gestionar des d'una
única finestra. Es va intentar fer la centralització amb ldap, però per poc
no es va aconseguir donada la diversitat de les eines. (Tot i que encara no
he abandonat la idea)

No cal entrar en detalls, teniu a l'enllaç més info sobre GEISoft
( http://www.geisoft.cat/web/images/pdfs/fulleto_v9.pdf )

Totes les aplicacions són de programari lliure i a hores d'ara, sencer o
per parts una vintena de centres utilitzen GEISoft

Salut

Víctor

El dia 10 abril de 2015, 9:16, Victor Lino <vlino@xxxxxxxx> ha escrit:

[...]

El dia 9 abril de 2015, 0:42, Ramon Casamajó Canals <rcasamajo@xxxxxxxx
ha escrit:

Hola,

Al Institut Poblenou bàsicament usem:

- Moodle per continguts, control assitència, web.
- Domini de Google per emails i centralitzar el control d'usuaris al
Moodle i als PCs.
- Registre d'incidències: Mojo Helpdesk (s'integra amb el domini de
Google)
- ISOTools per gestió documental (tema de l'auditoria i tot això)

Salut

El Miércoles 8 de abril de 2015 23:14, Franc Rosselló <
frossell@xxxxxxxx> escribió:

A L'Eugeni d'ors de Vilafranca estem fem servir El Moodle per tot,
WEB+Plataforma d'Aprenentatge(Evidement)+ Faltes d'assistència amb Avisos
families amb SMS gratuïts o Correus + Incidències Informàtiques (he
adaptat
alguns mòduls per a adaptar-los a les nostres necessitats)

Se d'altra gent que tmb està treballant amb mòduls adaptats o nous de
Moodle.

Per mi seria un bon camí treballar amb Moodle, però estic obert a
noves propostes, a fer un equip de treball que sumi totes les propostes i
opcions.

A la vostra disposició!!

El dia 8 abril de 2015, 17:04, Sergi Tur <sergiturbadenas@xxxxxxxxx>
ha escrit: