[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Proposta: Reunions (o Jornades) per Mòdul (?)

  • From: Antoni Bagur <abagur@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 22 Jun 2015 10:37:51 +0200

Molt bona iniciativa i tot el suport.

Si serveix d'alguna cosa us puc explicar la meva experiència a nivell estat español. Cada dos anys cal muntar el concurs SpainSkills, on estem en contacte amb professorat de totes les autonomies, aprofitem i compartim les nostres experiències per matèria. És molt enriquidor ja que t'adones que cada profe és un món i s'agafen bones idees. L'única part que mai s'acaba de concretar és la de compartir material, ja que la majoria de professorat "tira" molt d'Internet.

Salutacions,
Antoni

On 21/06/2015 20:06, Antoni Garrido Martínez wrote:

Ginés, eres un crack. Una idea brillant. Això és col·laboració i cooperació. Jo aquest curs vinent canviaré d'especialitat. Sinó, ja estaria apuntat al full de càlcul.

Antoni Garrido
INS Poblenou

El dia 21/06/2015 20:01, "David Villote" <dvillote@xxxxxxxx <mailto:dvillote@xxxxxxxx>> va escriure:

Molt bona idea Gines!