[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: Vídeo sobre bases de dades distribuïdes

  • From: Julio Amorós <jamoros@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 30 Nov 2015 00:31:39 +0100

Si voleu totes les xerrades estan a:
http://2015.codemotion.es/agenda.html#5677904553836544

Jo vaig tenir la sort d'escoltar algunes. Nivell alt (al menys per a mi) No
sé si acabaran pujant la resta de xerrades. Les que vaig escollir em van
semblar molt interessants, principalment android, m'he tornat un fan de
Jorge Barroso, un crack d'android i de programació SOLID en general. Si
podeu veure alguna de les seves xerrades a youtube aprendreu molt i a sobre
rient.

Coding Culture per veure com es treballa a una empresa de software,
Atlassian, també va ser prou interessant i amena.

Per cert, es comenta que la propera primavera es podria fer una codemotion
a BCN. Creuem els dits.
Vagi be.
Julio

El dia 29 de novembre de 2015, 17:06, Jordi Divins <jdivins@xxxxxxxxx> ha
escrit:

Gràcies Alfonso!
Molt bon contingut!

Jordi Divins Pujol¸.•

Molt interessant!!
Moltes gràcies!!

El dia 29 de novembre de 2015, 15:29, Alfonso da Silva Saavedra <
alfonsodasilva@xxxxxxxxx> ha escrit:

Aquí teniu la resta de xerrades, per si en trobeu alguna que us pugui
interessar:

http://2015.codemotion.es/streaming.html

alfonsodasilva@xxxxxxxxx>:

Bones.

Fa un parell de dies s'ha celebrat l'event Codemotion a Madrid. Alguna
de les xarrades d'han fet en streaming i hi ha una molt interessat en
castellà sobre "*Bases de datos distribuidas de alta disponibilidad*"
que explica d'una manera molt senzilla i amena conceptes bàsics generals
sobre bases de dades no sql com Casandra, Voldemort, HBase...

https://www.youtube.com/watch?v=-pS4hsZ-Loo&feature=youtu.be

--
Alfonso da Silva
alfonsodasilva@xxxxxxxxx

--
*“No hay puerta de atrás. Punto final. […] Si hubiera una puerta de atrás,
entonces entiendo que no podría decirlo por que es parte del secretismo, de