[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Distribuïdors de components, marges

  • From: Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 2 Mar 2015 12:19:28 +0100

Moltes gràcies a tots per les referències i les dades.
Miraré de contactar directament a algun dels distribuïdors a veure que
diuen.... :-D

El tema dels marges a  mi també en sonava que estava al voltant d'aquests
percentatges... 30% però suposo que deu variar molt en funció dels
components (no deu ser el mateix per un SSD de 200€ que per un pen usb de

Si en trec alguna cosa en clar ja us ho faré saber!
* Ermengol *

El dia 27 febrer de 2015, 12:53, Marc A. Torres i Baix <mtorr346@xxxxxxxx>
ha escrit: