[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Oferta formació del dep.

  • From: Gustau Castells <gcastel9@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 17 Sep 2012 10:30:23 +0200

Hola,

A mí em van confirmar des del centre de recursos que no es faria cap
formació pagant al formador (és a dir, si hi ha algú que vol fer de
formador sense cobrar un duro, cap problema). No sé si finalment ho han
complert, però tot sembla indicar que sí. Fixa't que dos dels tres cursos
són grups de treball, això vol dir que et fan elavorar materials que
després ells podran utilitzar, suposo que per això els interessa fer el
curs encara que no cobrin.

Gustau Castells
Cap d'estudis postobligatoris
Institut Sabadell
08206 Sabadell, Barcelona
Catalunya

"No ploris per una terra que lliuta,
lluita per una terra que plora"

#tenimpressa #jasommajoria #independènciaJA!

El 17 de setembre de 2012 10:01, Joan Josep Ordinas Rosa <
jordinas@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> ha escrit: