[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Distribuïdors de components, marges

  • From: "Marc A. Torres i Baix" <mtorr346@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Feb 2015 12:53:07 +0100

Bones,

Jo de majoristes et puc dir:

   - http://www.esprinet.com/public/index.asp
   - http://es-new.ingrammicro.com/

Tenir el preu de venda a distribuïdor (PVD) publicat em sembla que ho tens
difícil, la majoria tenen portals d'accés privat. Pel que fa als marges,
ara em queda molt lluny el temps que vaig estar en una botiga d'informàtica
petita treballant, però els marges que es devien moure (mai ho vaig saber
amb certesa) eren del 25-30% del PVD, el que passa és que aquest és un
mercat molt saturat, estic segur que les franquícies es deuen moure amb
marges molt més ajustats i per tant tant la competència fa que tothom
s'hagi d'adaptar una mica al preu.

Salut!

Marc.-

*Marc Torres*
--
Àrea TIC - Servei TAC
Serveis Territorials a Girona

Edifici de la Generalitat a Girona
Pl. Pompeu Fabra, 1 (17002 - Girona) | 872 975 608 | tic-gir@xxxxxxxx

*Abans d'imprimir aquest missatge, penseu si és realment necessari fer-ho:
el medi ambient és cosa de tothom.*

*Aquest missatge s'adreça exclusivament a la persona destinatària i pot
contenir informació privilegiada o confidencial. Si no sou la persona
indicada, us recordem que  l'ús, divulgació i/o còpia sense autorització és
prohibida en virtut de la legislació vigent. Si heu rebut aquest missatge
per error, us demanem que ens ho feu saber immediatament per aquesta via i
que el destruïu.*

El dia 27 febrer de 2015, 10:07, Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx> ha
escrit: