[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup]

  • From: Pol Domingo <poldom@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 25 Mar 2012 10:18:08 +0200

Jo vaig haver-ho de fer així, si. No pots triar quan comença. També em
sembla recordar, però, que si enxampes vacances (només agost) enmig,
aquestes no computen com a dies de permís.

Tot i així, em sona  que aquest permís era una de les coses que han
eliminat o en tot cas volen eliminar.

El 25 de març de 2012 10:11, Jose Pedro Garcia Mahedero <
jpgmahedero@xxxxxxxxx> ha escrit: