[cfinformatica-grup] busco contacte "Jornades FP" , grup de treball DAM, mòdul "Entorns de Desenvolupament"

  • From: ALEJANDRO CASTAN SALINAS <acastan@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Sep 2013 12:13:38 +0200

Perdoneu aquest títol tant críptic

A final del curs passat, al les Jornades de FP Informàtica al Citilab de
Cornellà, després dels tallers i xerrades ens vam organitzar en grups de
treball per cicles.

Al grup de treball de DAM, al subgrup que parlàvem d'Entorns de
Desenvolupament, va haver una professora que va explicar una experiència
molt molt positiva d'ensenyament de metodologies àgils als seus alumnes.

M'agradaria compartir material i continuar parlant de la seva metodologia,
però no trobo la seva adreça per posar-me en contacte.

Algú dels que va participar en aquell grup de treball, que em sembla que
esteu suscrits/tes a aquesta llista, conserva el seu email?    i ja posats,
algú més està treballant metodologies àgils d'una manera molt pràctica i
vol compartir la seva experiència?

Gràcies

--
Àlex Castán Salinas