[cfinformatica-grup] Re: atri - firefox - ubuntu

  • From: Alejandro Castán Salinas <alexcastan@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 2 Apr 2012 17:52:52 +0200

2012/4/2 Josep Vicent <josevbellver@xxxxxxxxx>:

> Hola a tots! No se si algú més té o ha tingut problemes a l'hora d'accedir a
> l'ATRI amb un firefox 11.0 des d'un ubuntu 11.10.
>
> En el méu cas, en l'apartat "Retribucions", al costat esquerra, on posa
> "Navegació detallada", m'està impossible accedir-hi.
> Apareixen totes les opcions: "Nòmina, Dietes, Assistencies, ..." però al
> prèmer sobre alguna d'aquestes opcions, no es carrega mai el plugin.
>
> En canvi, en un altre ordinador amb un firefox i un ubuntu anterior no tinc
> problema d'accés.
>
> Algú més li passa?
> [...]

Havia llegit que passava amb les versions noves de Firefox,
independentment del sistema operatiu, que l'Atri no funciona bé. Ara
no recordo, però crec que era a partir de Firefox 4.

Mirant el portal de l'Atri, ells mateixos avisen:

"Per poder accedir correctament a tots els serveis del Portal, s'ha
d'utilitzar un dels següents navegadors: Mozilla Firefox 1.5 o
versions superiors fins a la versió 3.6, Internet Explorer 6.0 o
versions superiors fins a la versió 8.0. La resta de navegadors i
versions no estan suportats pel Portal."