[cfinformatica-grup] atri - firefox - ubuntu

  • From: Josep Vicent <josevbellver@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 02 Apr 2012 17:33:35 +0200

Hola a tots! No se si algú més té o ha tingut problemes a l'hora d'accedir a l'ATRI amb un firefox 11.0 des d'un ubuntu 11.10.

En el méu cas, en l'apartat "Retribucions", al costat esquerra, on posa "Navegació detallada", m'està impossible accedir-hi. Apareixen totes les opcions: "Nòmina, Dietes, Assistencies, ..." però al prèmer sobre alguna d'aquestes opcions, no es carrega mai el plugin.

En canvi, en un altre ordinador amb un firefox i un ubuntu anterior no tinc problema d'accés.

Algú més li passa?
Podria ser un problema d'algun plugin de java que no tinga??

Gràcies.-