[cfinformatica-grup] Referències TIC

  • From: Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 1 Jun 2012 21:05:04 +0200

https://sites.google.com/a/xtec.cat/referencies/

Hola a tothom,
Estava mirant de crear una petita web amb algunes adreces que considero
interessants per als estudiants que estan al voltant de la informàtica,
però que normalment no tenen cabuda a cap assignatura en concret.

Tot just m'hi vaig posar ahir a fer-ho... :-) sí algú coneix alguna adreça
que cregui que pot ser interessant, però que els estudiants rarament hi
arribarien via google o similars i me la vol passar l'aniria afegint.

La idea és acabar d'omplir-ho el cap de setmana per passar-ho als alumnes
la setmana vinent.

Apali, vagi bé el cap de setmana i gràcies per endavant!!! :-)

--
* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes, *