[cfinformatica-grup] Re: Pre-requisits o recomanacions?

  • From: DE ANDRÉS, ISABEL <mandre58@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Nov 2014 20:00:57 +0100

Hola!
Jo crec que si els teniu escrits al vostre Projecte Curricular sí tenen
valor legal.
Un altra tema és que hauríem de tenir ben establerts tots els mecanismes
per informar a temps als alumnes (o sigui, abans que decideixin
matricular-se al centre i pagar) .
Evidentment si l'alumne després decideix marxar a un altre lloc on no
tinguin aquest pre-requisit podrà fer-ho.
A l'IOC tenen establerts un munt de pre-requisits i directament no et
matriculen si no els compleixes.

Al meu centre, a GS, només tenim pre-requisits per poder fer FCT i mòdul de
projecte.

Salutacions!

El dia 6 novembre de 2014 19:04, Olga Schlüter Martín <
olga.schluter@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> ha escrit:

--
Isabel De Andrés Moreno
Cap d'estudis adjunt de Cicles Formatius