[cfinformatica-grup] Re: M4 ERP

  • From: Juan Fco Gonzalez <gonzojuan@xxxxxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Apr 2013 13:48:27 +0200

Hola a tots,Al IES Marianao (Sant Boi) hem treballat am OpenERP. La
instal.lació a Linux, depenent de com la facis (en concret seguint la guia
oficial), dona bastant maldecaps. La resta es anar tirant de la documentació
d'administració.Ara bé, te el valor afegit que et permet fer una introducció a
programació amb Python.No he quedat convençut, a veure si algú explica alguna
cosa més.Juan Fco. González

Date: Tue, 23 Apr 2013 09:36:05 +0200
Subject: [cfinformatica-grup] Re: M4 ERP
From: gilsimjo@xxxxxxxxx
To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx

Jo he treballat amb el dolibarr i esta força bé.
Jordi

2013/4/23 Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx>

El 23 d’abril de 2013 0.49, Alfonso da Silva Saavedra
<alfonsodasilva@xxxxxxxxx> ha escrit:

I seguint amb M4...què esteu fent de ERP? Jo edtic fent alguna cosa de
OpenBravo, però la veritat és q vaig perdut.  Em manquen coneixements d'aquest
món tant especialitat.

Alfonso.Aquest any encara no m'hi he posat del tot (anem amb retard), però fa
un parell d'anys varem utilitzar el connector de OpenERP amb OpenOffice per tal
de modificar les plantilles de l'ERP des del propi OpenOffice i donava força joc

http://doc.openerp.com/v6.0/book/8/8_20_Config/8_20_Config_reports.html

Varem provar de modificar les plantilles de OpenBravo (fa 2 anys) i era
mortal.... havies de tenir tot el sistema configurat per poder-lo compilar, i
no era trivial...

Ara no sé com està ni un ni l'altra* Ermengol *