[cfinformatica-grup] Re: M4 - BD XML

  • From: "J. Moreno" <jmorep@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 22 Mar 2013 10:26:47 +0100

El M04 té molts continguts. A nosaltres ens manquen hores per fer-los tots.
No sé com ho fareu per explicar un llenguatge de programació per fer
consultes i a més fer tot el temari. Si teniu alguna previsió d'hores feta,
estaria bé donar-hi una ullada.

En realitat, al M04 no es demana programació amb llenguatge de marques,
sinó l'estudi dels llenguatges de marques en sí mateixos. Les consultes a
BaseX, per exemple, es poden fer sense cap llenguatge de programació,
utilitzant XQuery i XPath, de la mateixa manera que es pot explicar bases
de dades sense explicar cap llenguatge de programació amb connexió a bases
de dades.

De fet, com diu Mercedes, tots aquests continguts es treballen al mòdul M06
(Accés a dades) i crec que fer-los al M04 produiria solapament.

Salutacions.

José Moreno