[cfinformatica-grup] Re: Em cal consell i/o ajuda

  • From: Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 30 Jun 2012 00:38:33 +0200

Hola Carles,

Jo estic igual que tu: "em moc millor en l'àrea d'iptables o systemd que en
la de WordPress, Drupal o Joomla"

Per aquest motiu vaig aprendre google sites. Veig que ja tens el domini
assemblea.cat. Només et caldria migrar el domini a google apps per poder
utilitzar totes les app de google. Com es fa la migració d'un domini a
google apps? Per respondre a aquesta pregunta, pots seguir la pràctica que
vaig penjar a http://www.profesfp.es ... et paso el link directe:

https://sites.google.com/a/xtec.cat/informatica_comunicacions/smx/m7uf2

Es la pràctica que diu: "Correo corporativo.doc"

Un cop que ja ho tens migrat, ja pots utilitzar google sites que es molt
fàcil de fer pàgines web estàtiques i el hosting son els servidors de
google.

Si vols fer un blog, pàgina web més participatives que permeten escriure
comentaris dels usuaris, etcètera, pots utilitzar blogger que es una altre
app de google.

L'avantatge que té google sites o blogger es que es molt ràpid i fàcil de
crear pàgines web. No cal que sapigues res de HTML, ni PHP, ni MySQL.

La desaventatge que té es que estas encasillat a un conjunt de formats. Per
exemple, en google sites, estàs obligat a que hi hagi una caixeta de
busqueda a la part superior-dreta de la pantalla. I si ho vols treure, no
pots. Es el que té aquesta mena de "eines case".

Si vols més joc, aleshores sí que cal que aprenguis WordPress, Drupal o
Joomla. I en aquestes tecnologies, segur que hi ha algun altre professor
que et donarà un cop de mà millor que la que et puc donar jo.

Salutacions!

PD. Està clar! Si Catalunya fos independent, econòmicament sortiria
guanyant i sortiriem més ràpidament de la crisis. Però Espanya sortiria
perjudicada, i no crec que ens ho deixin fer per les bones.

El 29 de juny de 2012 21:47, Carles Balbastre <
cbalbastre@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> ha escrit:

--
Toni Soler
Twitter: @tonisolerlluis