[cfinformatica-grup] Re: Dubte en els objectes de Zentyal

  • From: "Bernat Lluch (GMAIL)" <bernatlluch@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 14 Feb 2015 19:41:04 +0100

Hola Mario,

Gràcies per respondre tant aviat i amb tant d'èmfasi ;-)

Finalment he resolt el problema. Era una badada meva de "novato".

Volia reservar una IP dins del DHCP de Zentyal i m'emperrava en posar-hi
màscara /22 a la IP (com tota la xarxa que tenim)  quan, posant-li la MAC
tal i com feia, ja en tenia prou i de sobres i la màscara no m'havia
d'haver preocupat.

El que em molestava era que no em deixés posar /22 i només pogués posar-hi
màscara /32.

De tota manera, gràcies per oferir-te a ajudar-me i, sóc capaç de tornar a
preguntar-te directament el proper cop que tingui dubtes que espero que no
siguin de "novato".

Per cert, com us ho vau fer per anular el DHCP del departament? Nosaltres
hem trucat i hem de fer una sol·licitud com si fos el pentògon.

Salutacions Mario!
Bernat

El dia 14 febrer de 2015, 9:15, MARIO GUERRERO TORRES <mguerr35@xxxxxxxx>
ha escrit: